امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست مدیران عامل ذوب آهن اصفهان و البرز شرقی با نمایندگان مجلس

به گزارش روابط عمومی شرکت، چهارشنبه ۲۸ آبان ماه جلسه ای با حضور دکتر آریان پور، نماینده حوزه شرق استان گلستان، مهندس کوهساری، نماینده شهرستان های آزادشهر و رامیان، مهندس یزدی زاده، مدیر عامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان و مهندس شریف،  مدیر عامل شرکت معادن زغالسنگ البرز شرقی در محل مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

این نشست با هدف تقویت اقتصاد منطقه و به منظور دریافت دیدگاه و بررسی موانع تولید و اشتغال برگزار گردید و همچنین پیرامون مسائل مختلف بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در ابتدای جلسه مهندس یزدی زاده به توضیحات مختصری در خصوص روش تولید فولاد در ذوب آهن اصفهان و نوع ارتباط با معادن پرداختند و محدودیتهای مربوطه را مورد بررسی قرار دادند‌.

در ادامه مهندس شریف با اشاره به اقدامات و فعالیت های انجام شده در راستای افزایش تولید، اشتغال و بهبود فضای کاری شرکت، خواستار رسیدگی و رفع موانع تولیدی در منطقه شدند.

نمایندگان حوزه شرق استان گلستان و شهرستان های آزاد شهر و رامیان در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده به ذکر درخواستهای مردم و مسئولین استان گلستان از شرکتهای معدنی در مورد ارائه خدمات، بررسی ایجاد کارخانه زغالشویی، ایجاد دفتر منطقه ای، فعالیت های اجتماعی، جاده های مورد تردد و…پرداختند و حضار بر آمادگی شرایط برای حل مسائل فی مابین از مسیر تعامل سازنده در این جلسه تاکید کردند.

در پایان مقرر شد ضمن اقدام در خصوص موارد قابل انجام نسبت به ارسال درخواستهای مرتبط با حفظ و افزایش تولید و اشتغال در منطقه با همراهی مسئولین استان گلستان اقدامات لازم انجام گرفته و در جلسات آتی مورد پیگیری قرار گیرد.

شایان ذکر است از نمایندگان در خصوص بازدید میدانی از کارخانه ذوب آهن اصفهان دعوت به عمل آمد.