امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اولین جلسه “اتاق فکر” شرکت زغالسنگ البرز شرقی در سال ۱۴۰۰ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت معادن زغالسنگ البرز شرقی، ظهر سه شنبه ۵ مرداد ماه اولین جلسه هم اندیشی اتاق فکر در سال جاری با حضور مهندس شریف، مهندس براتی، معاونین، مدیران و کارشناسان شرکت در محل سالن جلسات واقع در ستاد مرکزی برگزار شد.

در ابتدای این نشست مهندس شریف ضمن عرض خیرمقدم و خوشامدگویی به مهندس براتی ابراز داشت: امیدواریم  با حضور ایشان بیشتراز گذشته شاهد موفقیت ها و روند رو به رشد شرکت باشیم.

وی ، تخصص و اخلاق مداری را از ویژگیهای بارز مهندس براتی عنوان کرد و افزود: با همکاری و همدلی کلیه پرسنل و مدیریت جدید تلاشها درراستای بهبود شرایط شرکت تداوم خواهد داشت.

مهندس بابک براتی نیز درسخنانی کوتاه ضمن معرفی خود توضیحاتی را در خصوص  رزومه کاری در حوزه بهره برداری و تولید و همچنین خرید و تأمین تدارکات برای حاضرین در جلسه ارائه نمود.

وی، همچنین از اقدامات شایسته مهندس شریف دررفع مشکلات موجود طی این چندساله اخیر و تبدیل این شرکت زیان ده به یک شرکت سود ده قدردانی نمود و گفت: ارتقای تولید و تداوم روند رو به فزونی شرکت در زمره اقدامات آتی در مدیریت البرز شرقی خواهد بود.

لازم به ذکر است: در این نشست که با موضوع نت و نظام آراستگی برگزار شد روند اجرای این طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت و همچنین مباحث تکمیلی به صورت پرسش و پاسخ بین حاضران جلسه ارائه گردید.