امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشخصات فردی

نام و نام خانوادگی  : 

نام پدر : 

تاریخ تولد :    

محل تولد : 

شغل : 

وضعیت تاهل : 

 

محمداسماعیل قریب بلوک

محمدباقر

۱۳۲۹/۰۳/۰۲

روستای زردوان دامغان

کارگر

متاهل

شناسنامه شهادت

تاریخ شهادت  : 

محل شهادت : 

نام عملیات : 

نحوه شهادت : 

۱۳۶۲/۱۱/۲۷

جاده اهواز – آبادان

 پدافندی

سانحه رانندگی

مختصری از وصیت نامه

با درود فراوان به پیشگاه خداوند متعال و با درود و سلام به حضور مقدس رزمندگان اسلام و شهداى گلگون بدنمان از صدر اسلام تا کربلاى حسینى و ازکربلاى حسینى(ع) تا کربلاى ایران . اکنون که به یارى خداوند رحمان مى‌‌رویم تا ضربات کارى دیگرى را بر ستون فقرات صدام آمریکایى این جانیان آلوده به خون جوانانمان و به امید پروردگار متعال پایه‌‌هاى ظلم را از درون بکنیم و نهال آزادى را با دادن خونمان و ایثار جانمان بارور ساخته تا هدیه اى ارزنده به آینده ایران عزیزمان باشد.

برادران، خواهران، پدران و مادران، با عرض سلام و درودهاى گرم و خالصانه پیام ناقابلم را در این لحظات که مى‌‌وریم تا فجر دیگرى بر فجرهاى بعدى و نوید بخش پیروزی‌‌هاى امید بخش ملتمان شویم و به قول امام بزرگوار این نفس‌‌هاى آخر صدام جانى را سریع‌‌تر تمام کرده و او را و حزب کثیفش را به درک واصل کرده، باشد که به یارى و نصرت الهى و مشیت نشأت گرفته از خون حسین(ع)، و خداى بزرگ عظمت و نصرت را نصیب ملت مظلوم ایران و دربند عراق نماید.

حال که در چنین شرایطى آماده مى‌‌شوم تا براى جانبازى به امر خداوند رحمان و رهبر عزیزم خمینى بزرگ، ابراهیم زمان، حماسه‌‌آفرینى نماییم، بنا بر وظیفه شرعى خودم پیامى تحت عنوان وصیت‌‌نامه به خانواده ارجمندم و شهداى عزیز بزرگوارم به یادگار گذارم. عزیزانم شما وارثان خون پاک شهداى گلگون بدنمان هستید و این گل‌‌هاى پرپر شده خود پیام آوران آزادى از بند استثمار و استعمار بودند.

پایمال نمودن خون شهدا خیانتى بزرگ به اسلام و مسلمین است. حافظ و نگاهبان اهداف عالیه انقلاب اسلامیمان باشید و پشتیبان ولایت فقیه که ضامن استمرار خون و خط انبیاست باشید. عبادت را فراموش نکرده و راهى را که راه مجاهدان طریق القدس الهى طى نموده‌‌اند منتهى به زندگى ابدیت و معنویات بوده است بپویید.

زندگى انسان و بشریت در چنگال وحشیان تاریخ از نفس گرفته تا بت‌‌ها و طاغوت‌‌ها و شیطان‌‌هاست، پس برادران، ایمان، تقوا و شهامت و شجاعت را پیشه خود کنید و از خود گذشتگى نشان داده، مبادا فرداى آینده در پیش خداى بزرگ شرمسار باشیم، ما پیرو مکتبى هستیم که ضامن آزادى بشریت و سعادت انسان‌‌هاست، نگهبان باشید خون شهدا را و برزمید با نفس، همان‌‌طوری که رزمندگان در سنگرها مى‌‌رزمند.

گالری تصاویر