امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشخصات فردی

نام و نام خانوادگی  : 

نام پدر : 

تاریخ تولد :    

محل تولد : 

شغل : 

وضعیت تاهل : 

مسئولیت : 

 

خلیل بیناباشی

حسین

۱۳۴۰/۰۳/۰۸

کلاته

کارگر 

متاهل

فرمانده دسته پیاده

شناسنامه شهادت

تاریخ شهادت  : 

محل شهادت : 

نام عملیات : 

نحوه شهادت : 

۱۳۶۴/۱۱/۲۱

اروندرود

والفجر۸

اصابت تیر و ترکش

مختصری از وصیت نامه

بسم الله الرحمن الرحیم

و من یقاتل فی سبیل الله فیقتل او یغلب فسوف نوتیه اجرا عظیما (سوره نسا قسمتی از آیه ۷۰)

و هر کسی در راه خدا جهاد کند کشته شود یا فاتح گردد زود باشد که او را در بهشت ابدی

اجری عظیم دهیم.

با درود و سلام بی‌شائبه بر خداوند حی و سبحان جلیل و غفار مجید و ابرار و با درود و سلام بر رسولان از نبی آدم تا نبی خاتم همانا خداوند او را اسوه حسنه بر خلائق قرار دادی و با درود سلام بر علی حیدر کرار تا مهدی منجی ابرار با درود و سلام بر شهیدان از هابیل تا ابراهیم و از ابراهیم تا محمد و از محمد تا روح الله و جنگ تحمیلی افتخارآفرین خطه ایران و با درود و سلام بر معلولین و مجروحین جنگ تحمیلی ایران و با درود و سلام بر خمینی بت‌شکن که تبر توحید را بر دوش گرفته و بر بت‌های کثیف حمله‌ور می‌شود و آن‌ها را قطعه قطعه می‌کند و هم‌چون موسی کلیم‌الله بر نمرودها و فرعونیان باید بیضای خود و با عصای چوبینش سحر ساحران و جادوگران را به ممات  می‌پیراید و با درود و سلام بر ابراهیم زمان که گلستان سرسبز او آتش خشم فرعونیان در هم می‌کوبد و در قله هستی و عالم تشیّع رهبری می‌کند. اینک که وصیت‌نامه را می‌نویسم امت اسلام از شما می‌خواهم که مسافر کربلا در حال حرکت است و هرچه زودتر حرکت کند که سامرا، کاظمین، کربلا و نجف در انتظار ما است تا راه بسته شده این شهرهای مقدس را بگشاییم.

همانا تصدیق می‌کنم که خداوند یگانه است و هیچ شریکی ندارد و من هم خلق او هستم و او خالق من است و همانا گواهی می‌دهم که آدم اولین پیامبر ما و آخرین آن حضرت محمد (ص) می باشد.

و همانا تصدیق می‌کنم که امامان ما دوازده نفر هستند اول آن علی‌بن‌ابیطالب که او منافقان هم‌چون خاشاک و هم‌چون کف‌ها روی دریا نابود و محو می‌شوند و آخر آن‌ها امام زمان که خود را از دیده‌ها پنهان کرده‌است و روزی که مصلحت خداوند باشد ظاهر می‌شود و با ظهور خود مشرکان و منافقان را نابود می‌کند اینک که عقابان تیز پرواز در آسمان‌های نیلوفر و خونین جبهه‌ها پرواز می‌کند و پیام فتح و ظفر را به ارمغان می‌آورد به شما نوید می‌دهد ای انسان‌ها بیدار شوید و به جهان بنگرید که چه حماسه‌هایی این رزمندگان آفریده اند و چگونه کشتی نوح با ناخدای خود که روح‌الله است در سواحل جنوبی و غربی کشور و پرچم ثارالله را که آرم لا اله الا الله و محمد رسول‌الله در آن گنجانده شده بر تاریک‌ها و ظلمت‌های دنیا با خورشید تابان خود فروزان می‌کند و بر خاک‌های کرملین و بغداد و واشنگتن و اسرائیل برافراشته می‌کند و هم‌چون موش داخل سوراخ‌های از قبل مهیا شده می‌روند. پیام به امت شهیدپرور هر چند من حقیرتر و کوچک‌تر از شما هستم ولی به خاطر دوستی که نسبت به شما دارم و نسبت به ولایت و دوستی اهل بیت این پیام را ابلاغ می‌دارم.

از امام امت پیروی کنید و نسبت به فرامین رهبر انقلاب کوشا باشید خون شهیدان را پایمال نکنید. و در اقتصاد مملکت چنان پیشرفت کنید که دست‌درازی به هر بدبخت و بیچاره را نکنیم.

و پیام به امت شهیدپرور کلاته‌رودبار:

ای امت شهید پرور کلاته‌رودبار هر چند این شخص حقیر هستم پیامی به شما بدهم ولی بیدار باشید که از هر شایعه‌پراکنی و از هر چاپلوسی دشمنان اسلام نهراسید و بر خود فخر بورزید که در دوره‌ای هستید که به برکت رهبر انقلاب آگاه شده‌اید و از هر نظر به درجه‌ای رسیده‌اید که ملت‌های دیگر افسوس می‌خورند که چرا این رهبر را آن‌ها نداشته‌اند و از خواهران  می‌خواهم که حجاب خود را حفظ کنید که با حفظ کردن حجاب خود ضربه‌ای به دشمنان می‌زنند که نفهمند از کجا این تیر زهرآلود را خورده‌اند.

و ای مادر و پدر عزیز هر چند من در کانون خانواده فرزند خوبی نبودم مرا ببخشید و طلب حلالیت می‌جویم و امیدوارم که در قیامت نزد حضرت‌فاطمه رو سفید شوید و در این دنیا توشه‌ای باشد برای آخرت.

به امید فتح و پیروزی کربلا و آزادی قدس عزیز، خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار جنگ جنگ تا رفع فتنه در عالم (امام خمینی)

خیلی بینا باشی

گالری تصاویر