امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشخصات فردی

نام و نام خانوادگی  : 

نام پدر : 

تاریخ تولد :    

محل تولد : 

شغل : 

وضعیت تاهل : 

مسئولیت : 

 

عین الله حامدی

علی اصغر 

۱۳۱۹/۱۱/۰۲

روستای قلعه دامغان

کارگر 

متاهل

تک تیرانداز

 

شناسنامه شهادت

تاریخ شهادت  : 

محل شهادت : 

نام عملیات : 

نحوه شهادت : 

۱۳۶۰/۰۴/۲۵

صالح مشطط

پدافندی

اصابت ترکش

مختصری از وصیت نامه

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب عین‌‌الله حامدی فرزند علی‌‌اصغر حامدی در حال صحت و سلامت این چند کلمه من باب وصیت، وصیت طبق فرموده پیغمبر اکرم (ص) بر هر مسلمانی واجب است وصیت داشته‌‌باشد. آنچه از اثاثیه خانه دارم مربوط به فرزندان و مادرشان طبق فرموده پیغمبر دختر به حق خودش و پسر هم به حق خودش و در زمین‌‌هایی که دارم در ماه فاطمیه سه روز روضه خوانده‌‌شود.

زمین خریداری حاج‌‌عبدالله وقف فاطمه‌‌زهرا علیه‌‌السلام و بقیه بین فرزندان تقسیم و قبالۀ عیالم را از وجه نقدی که در دفترچه خودش می‌‌باشد بپردازند و آن‌‌چه در حال حیات خودم برای ایشان گرفتم متعلق به خودش می‌‌باشد و خانه حیاط با زمینی عرب محله سهمی خودم  مال پسرها به شرط این‌‌که روزهای جمعه دعای ندبه را فراموشش ننمایند و اگر کسی برای دعای ندبه نیامدند به وسیلۀ نوار هم که شد بخوانند.

و این روزهای جمعه وقفی ندارد و حیاط خانه و زمین عرب‌‌محله چون قابل تقسیم نمی‌‌باشد و هرکدام ۲۵۰ الی ۳۰۰ تومان بیشتر نیست و زمینی از کوهستان رودباتر بین فرزندان طبق دستور قرآن و پیغمبر (ص) باید تقسیم شود.

و چنانچه وصی برادرم حمید حامدی می‌‌باشد که باید با نظریه حتمی برادرهایم عیالم، خرج دفن و کفن باید از مال خودم بردارند و خرج عزاداری را اگر مؤمنین صلاح دانستند به جنگ‌‌زدگان اختصاص دهند و مثل شهرشان یک چای قلیان بدهند و زمین‌‌ها تا زمانی‌‌که بچه‌‌ها بزرگ نشده‌‌اند دخترها حق تقسیم ندارد جز اثاث خانه با صلاح خودشان و چنان‌‌چه از برادرها راضی بودند می‌‌توانند رعایت حال آن‌‌ها را بکنند این چند کلمه من باب یادداشت قلمی گردیده‌‌است.

به تاریخ ۶۰/۰۲/۱۵ و چنان‌‌چه وصیت‌‌نامه دیگر درآمد از این تاریخ جلوتر اعتبار ندارد چون بنده سالی یک مرتبه وصیت می‌‌نمایم به علت تحولاتی که در زندگانی پیش می‌‌آید و در ضمن هرچه مدارکی به نام آقای شیخ قربانعلی حامدی پدربزرگم داریم عمه‌‌ام فاطمه‌‌صغری حامدی بگیر می‌‌باشد و چنان‌‌چه اگر پولی و یا چیز دیگر در قبال ارثی از پدرم علی‌‌اصغر حامدی گرفته ما نمی‌‌دانیم جواب‌‌گو خودش باشد روز قیامت ولی به عهده حمید می‌‌باشد که رضایت او را جلب نماید. السلام علیکم و رحمه‌‌ا… و برکاته

عین‌‌الله حامدی ۶۰/۰۲/۱۵

گالری تصاویر