امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ادای احترام نماینده شهرستان‌های شاهرودومیامی به جان‌باختگان سانحه دلخراش معدن طزره

به گزارش روابط عمومی شرکت صبح شنبه ۱۸ شهریورماه آقای دکتر علی‌اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی باحضور درستادمرکزی شرکت زغال‌سنگ البرزشرقی در نشستی با سرپرست مدیرعامل شرکت آقای مهندس قنبری و مدیران این مجموعه، به روح بلند کارگران مظلوم و فداکار درگذشته معدن طزره ادای احترام کرد.

دکتر خانی در این نشست با ابراز تاسف از حادثه معدن طزره اظهار داشت: به محض اطلاع از این اتفاق تلخ علی رغم حضور در کربلای معلی، پیگیر لحظه‌ای اخبار عملیات امداد و نجات از طریق استاندار محترم که فرماندهی مدیریت بحران را در محل معدن به‌عهده داشتند، بودم و از خبر درگذشت ۶ کارگر زحمتکش این معدن بسیار ناراحت و متأثر شدم.

نماینده مردم با اشاره به پیگیری‌های خود درخصوص این حادثه دردناک گفت: در همان دقایق ابتدایی در تماس‌هایی جداگانه با آقایان وحیدی، علی‌آبادی و مرتضوی وزرای کشور، صمت و کار و رفاه اجتماعی، رسیدگی فوری به این سانحه دلخراش و حدالامکان حضور در محل حادثه را لازم دانستم که از هر سه بزرگوار بخاطر حضور در معدن طزره قدردانی می‌نمایم.

دکتر خانی در ادامه افزود: لازم است شرکت زغال‌سنگ البرزشرقی با عزم جدی و بررسی دقیق دلایل این حادثه از تکرار این دست حوادث جلوگیری نماید و درضمن نسبت به دلجویی و رسیدگی به خانواده‌های جان‌ باختگان اهتمام جدی داشته باشد.

همچنین ایشان باهمراهی سرپرست مدیرعامل شرکت آقای مهندس قنبری در منزل مرحوم ابوالفضل غنایی از جان‌باختگان حادثه دلخراش معدن طزره حضور یافت و با این خانواده داغدیده دیدار و گفتگو کرد.

نماینده مردم در این دیدار ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار این کارگر فداکار، اظهار داشت: فوت این کارگران شریف که با تلاش فراوان در خدمت اقتصاد کشور و خانواده خویش بودند، موجب تأثر و تأسف همه مردم شد و قلوب آحاد ملت ایران را به درد آورد. مطمئن باشید در همه شرایط در کنار شما حضور خواهیم داشت و مشکلات شما را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

لازم به ذکراست مهندس قنبری سرپرست مدیرعامل محترم شرکت از پیگیری ها و زحمات وابراز همدردی دکترخانی نماینده محترم مردم شهرستانهای شاهرودومیامی قدردانی و تشکر نمودند.