امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اولین جلسه هیأت مدیره شرکت در منطقه معدنی تخت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت زغالسنگ البرز شرقی، یکشنبه ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۰، اولین جلسه هیأت مدیره شرکت با حضورمهندس براتی مدیر عامل، مهندس پیشدار، مهندس اعلایی، مهندس ابراهیمی، مهندس قنبری از اعضا هیات مدیره شرکت، مهندس تجری معاون مالی،  بازرگانی و منابع انسانی  شرکت، مهندس زینتی مدیر ارشد منطقه معدنی استان گلستان و مهندس تیموری مدیر معدن تخت درمنطقه معدنی تخت برگزار شد.

مهندس براتی در ابتدای ورود از تونل ۶ معدن تخت بازدید نمود و در خصوص رفع مشکلات و موانع پیشرفت این معدن به ویژه تونل ۷ بحث و تبادل نظر گردید تا هرچه سریعتر موانع موجود مورد بررسی و پیگیری واقع شود.

مدیر عامل شرکت با حضورهیات همراه در این منطقه معدنی از کانکس ها و اتاقهای کارگری تونل ۶ بازدید نمودند و دستور بازسازی و جایگزینی کانکسها از طرف ایشان صادر گردید.

وی در سفر یک روزه خود به این منطقه معدنی در دیداری دوستانه و به صورت چهره به چهره با کارگران تونل ۵ به بحث و گفت وگو نشست و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.

در این دیدار کارگران ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل شرکت و اعضا هیات مدیره در خصوص مسائل و مشکلات خود از جمله طولانی بودن پروسه بازنشستگی و …سوالاتی را مطرح و سپس مهندس براتی به سوالات پاسخ دادند.