امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری جشن باشکوه به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

برگزاری جشن باشکوه به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر جشنی در سالن آمفی تئاتر شرکت زغال سنگ البرز شرقی برگزار شد.

در این جشن به مناسبت دهه مبارک فجر و تجلیل از بازنشستگان یک سال اخیر که به همت و پیگیری سرپرست محترم شرکت جناب آقای مهندس قنبری برنامه ریزی شده بود، جمعی از خانواده های محترم کارکنان و بازنشستگان شرکت دراین جشن ها حضور داشتند.

در جشنی که در سالن آمفی تئاتر شرکت زغال سنگ البرز شرقی برگزار شد، مهندس قنبری طی سخنانی ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از زحمات مدیران اسبق شرکت قدردانی و اتحاد و همدلی مدیران و کارگران شرکت را جهت افزایش تولیدخواستارشد

در این مراسم ضمن تجلیل از ۵۰نفر از بازنشستگان شرکت با اجرای گروهای ظنز پرداز و موسیقی، برگزاری مسابقات و اهدا جوایز از خانواده ها قدردانی شد.

روابط عمومی شرکت از زحمات و همراهی سرپرست محترم شرکت آقای مهندس قنبری ،معاونت محترم مالی و اداری شرکت اقای تجری و مدیر محترم حراست آقای ابراهیمی که زحمت زیاد کشیدند و کلیه مدیران و همکاران که در برگزاری این مراسم همکاری نمودند، قدردانی و تشکر می نماید.

در ضمن در ادامه دهه مبارک فجر این جشن ها در روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۲/۱۱/۱۵در شهرستان دامغان و روز شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ در شهرستان آزادشهر نیز جهت کارکنان و بازنشستگان محترم برگزار می گردد.

 

روابط عمومی شرکت معادن زغالسنگ البرز شرقی