امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگ جدیدی از موفقیت های شرکت

افتتاح تونل ۴۵ و ۴۶ معدن رزمجا غربی

صبح روز پنج شنبه مورخ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ با حضور مهندس فاضل پور معاون ذوب آهن اصفهان و سایر مدیران ارشد آن شرکت، مدیر عامل و مدیران شرکت زغالسنگ البرز شرقی،مدیرعامل شرکت معدنی سوادکوه، مدیران و مسئولان معدن طزره، تونل های شماره ۴۵ و ۴۶ معدن رزمجا غربی شرکت البرز شرقی در منطقه طزره افتتاح شد.

 

بر اساس راهبردهای توسعه محور شرکت زغالسنگ البرز شرقی در سال ۱۴۰۱ و با تلاش و برنامه ریزی جهادی مدیریت و دلاور مردان معدن طزره در عرصه تولید و سازندگی، تونل های مذکور که با پیگیری و تلاش شبانه روزی مدیران و نیروهای جهادی این معدن آماده بهره برداری شده بود، هم زمان با حضور مدیران ارشد ذوب آهن اصفهان، راه اندازی شد.

در این مراسم، ابتدا تونل شماره ۴۵ با حضور مسئولان حاضر افتتاح و سپس تونل شماره ۴۶ به­ صورت آتشباری با فرمان آتشبار مدیرعامل شرکت البرز شرقی، مهندس براتی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی، در این مراسم که با نذر قربانی و ذکر دعا و صلوات و فضای معنوی خاصی برگزار شده بود، مدیرعامل ذوب آهن ضمن قدردانی از کارگران معادن و فداکاری های شبانه روزی آنها، به نقش مهم این تونل ها در اقتصاد مقاومتی و پیشبرد اهداف کلان کشور اشاره کرد و گفت: طی حدود دو ساله اخیر و با حضور مدیریت جدید شرکت، شاهد رشد و موفقیت های زیادی در زمینه تولید و تأمین فرآورده­های معدنی هستیم.

گفتنی است این تونل ها در بالا بردن میزان تولید شرکت و تأمین زغالسنگ مورد نیاز، برای کارخانه ذوب آهن اصفهان که نقش بسیار استراتژیک در تولید و خودکفایی کشور، در زمینه طرح­های مسکن سازی، تأمین مواد اولیه بسیاری از صنایع و رونق طرح های توسعه ای، از جمله توسعه صنایع ریلی و راهسازی کشور، تأثیر به سزایی دارند.