امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تقدیراز رئیس روابط عمومی شرکت زغالسنگ البرز شرقی

 

به گزارش روابط عمومی شرکت، در آیین تقدیر از مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی که با همکاری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، امام جمعه و مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان برگزار شد از آقای مظفر شعبانی رئیس روابط عمومی شرکت زغالسنگ البرز شرقی تقدیر بعمل آمد.

حجت السلام والمسلمین حاج عباس امینی در نشست مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی که با حضور مسئولان عالی رتبه استان و شهرستان و مدیران دستگاههای اجرایی در هفته دولت برگزار شد، ابراز داشت: روابط عمومی ها به دلیل جایگاه راهبردی زیربنایی خود می توانند سازمان های مختلف را در همگامی با پیشرفت و تحولات جهانی یاری دهند.

وی، حیات سازمانی را مستلزم فعالیت مداوم روابط عمومی عنوان کرد و افزود: سازمان ها بدون روابط عمومی زنده و پویا، موفق و اثربخش نخواهند بود.

امام جمعه شاهرود خاطرنشان کرد: دنیای کنونی، ارتباط و اطلاع رسانی حرف اول را در هر جامعه می زند و در این میان روابط عمومی دستگاه های اجرایی به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دارای نقشی ارزشمند و رسالتی مهم دارند.

ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در این نشست از روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان نام برد و افزود: مدیران روابط عمومی وظیفه انتقال تجزیه و تحلیل اطلاعات از مدیر به مردم یا بالعکس را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: هنر یک مدیر روابط عمومی ، اعتماد سازی بین آحاد جامعه و از بین بردن حواشی است که این مهم جز با استفاده از ابزار رسانه به دست نمی آید.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: مردم همیشه دوست دارند اخبار موثق و صحیح هر سازمان و اداره را بشنوند و اگر روابط عمومی نتواند اطلاعات درست و موثق به مردم بدهد قطعا اخبار غیرموثق و نادرست از سایر منابع به مردم اطلاع رسانی می شود که موجب نارضایتی در جامعه خواهد شد.