امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تلاش شرکت البرز شرقی برای رفع موانع تولید و اشتغالزایی در سطح منطقه وکشور

به گزارش روابط عمومی شرکت، روز پنجشنبه تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۲جلسه هم­ اندیشی حمایت از تولید و بررسی موانع آن با موضوع بازگشایی مسیر جاده تونل ۷ معدن تخت برگزار شد.

در این جلسه آقایان دکتر دهنوی معاون امور اقتصادی استانداری استان گلستان، دکترآریانپور نماینده محترم شهرستان مینودشت در مجلس شورای اسلامی، طلوعیان مدیر کل سازمان صمت استان، لطفی مدیر کل منابع طبیعی، خیرآبادی معاون مدیر کل سازمان محیط زیست، قزلسفلی شهردار محترم مینودشت، مهندس براتی مدیر عامل و سایر مدیران ارشد شرکت زغال سنگ البرز شرقی حضور داشتند.

ابتدا مهندس براتی ضمن خوشامدگویی به میهمانان به تشریح اقدامات شرکت و تأثیر بازگشایی مسیر تونل ۷ معدن تخت، در پیشرفت تولید و فراهم شدن فضای مناسب برای توسعه شرکت اشاره کرد و افزود این موضوع یکی از اهداف راهبردی شرکت است که در صورت تحقق آن علاوه بر رونق تولید، دو استان سمنان و گلستان آثار و برکات آن را به ­طور ملموس خواهند دید و هم افزایی این دو استان موجب اشتغالزایی چشمگیری در منطقه خواهد شد. وی اظهار داشت بدنبال اجرای این طرح ظرفیت­های زیادی برای سرمایه گذاری های کوچک و بزرگ جانبی در استان گلستان فراهم می­ شود و در نهایت اثر این رخداد عظیم صنعتی، رونق و آبادانی دو استان و حتی در سطح کلان کشور است. با توجه به این نتایج، وی حمایت و همدلی مسؤلان  محترم و انقلابی در اخذ مجوزهای لازم و تسهیل در عملیاتی شدن آن را خواستار شد.

در ادامه مهندس قنبری با تشریح پیشینه این معدن و نحوه بهره برداری از آن به الزامات توسعه معدن اشاره کرد.

در پایان مهندس براتی از برنامه­ ریزی­ های شرکت البرز شرقی در قبال حفاظت از ، مسئولیتهای اجتماعی بلند مدت و تعهدات حمایتی شرکت از شهرها و روستاهای مسیر تونل صحبت کرد.