امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور معاون معدنی وزیر صمت در معدن تخت

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت، روز پنجشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵جلسه هم اندیشی حمایت از تولید و بررسی موانع آن با موضوع بازگشایی مسیر جاده تونل ۷ معدن تخت و مجوز تونل سرسو معدن رضی برگزار شد.

در این جلسه آقایان مهندس محتشمی پور معاون وزیر صمت، هادیان مدیر کل دفتر صنایع و مواد پیشرفته وزارت صمت، مهندس قزل سفلی فرماندار شهرستان مینودشت، مهندس براتی مدیر عامل و سایر مدیران و مسئولین استان گلستان و مدیران ارشد شرکت زغال سنگ البرزشرقی حضور داشتند.

ابتدا مهندس براتی ضمن خوشامدگویی به میهمانان به تشریح اقدامات شرکت و تأثیر بازگشایی مسیر تونل ۷ معدن تخت و مجوز تونل سرسو معدن رضی، در پیشرفت تولید و فراهم شدن فضای مناسب برای توسعه شرکت اشاره کرد و افزود این موضوع یکی از اهداف راهبردی شرکت است که در صورت تحقق آن علاوه بر رونق تولید، دو استان سمنان و گلستان آثار و برکات آن را به طور ملموس خواهند دید و هم افزایی این دو استان موجب اشتغالزایی چشمگیری در منطقه خواهد شد. وی اظهار داشت بدنبال اجرای این طرح ظرفیت های زیادی برای سرمایه گذاری های کوچک و بزرگ جانبی در استان گلستان فراهم می شود و در نهایت اثر این رخداد عظیم صنعتی، رونق و آبادانی دو استان و حتی در سطح کلان کشور است. با توجه به این نتایج، وی حمایت و همدلی مسؤلان محترم و انقلابی در اخذ مجوزهای لازم و تسهیل در عملیاتی شدن آن را خواستار شد.

در پایان مهندس محتشمی پور از مسئولین استان گلستان خواستند اقدامات لازم جهت رفع مشکلات این واحد معدنی انجام گیرد.