امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار جمعی از پیشکسوتان رسانه شاهرود با مدیرعامل شرکت

جمعی از خبرنگاران پیشکسوت رسانه های جمعی شهرستان شاهرود با حضوردرستاد مرکزی شرکت زغالسنگ البرز شرقی با مهندس براتی دیدار و گفتگو نمودند.

مدیرعامل شرکت در ابتدای این نشست ضمن عرض خوشامدگویی به خبرنگاران ابراز داشت: با توجه به اینکه اطلاع رسانی و انتقال اطلاعات توسط رسانه ها صورت می پذیرد امیدواریم با همکاری های فی مابین زین پس شاهد انعکاس اخبار مثبت این شرکت باشیم.

وی، پیشرفت و مانایی شرکت برای آینده گان را یکی از مهمترین اهداف مدیریتی برشمرد و گفت: تلاش ما در راستای پیشرفت البرز شرقی می باشد و ذوب آهن اصفهان همواره پشتیبان این مجموعه است.

در این نشست، پیشکسوتان رسانه شاهرود ضمن عرض تبریک، انتصاب مهندس براتی در جایگاه مدیرعامل شرکت زغالسنگ البرز شرقی ابراز داشتند: امیدواریم که با اتحاد وهمدلی بین جامعه رسانه ای و این مجموعه خدمات و اقداماتشان بیش از پیش متبلور و نمایان شود.

ایشان، از مجموعه البرز شرقی به عنوان یکی از افتخارات شهرستان، پشتوانه و برندی شناخته شده در استان نام بردند که مردم بسیاری از برکات آن بهره مند هستند و قطعا مدیریت جدید نیز ادامه دهنده مسیر رشد و شکوفایی این مجموعه بزرگ و ارزشمند خواهد بود.

فعالان رسانه ای شاهرود بیان داشتند: ماهنامه معدنکار کاری بسیار حرفه ای و وزنه ای ارزشمند برای شرکت است که امیدواریم تداوم داشته باشد.