امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار مدیرعامل شرکت زغال سنگ البرز شرقی با وزیر صنعت، معدن و تجارت

مهندس بابک براتی مدیرعامل شرکت زغال سنگ البرز شرقی با دکتر فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در فرمانداری شاهرود دیدار و گفتگو کرد.

دراین دیدار مدیرعامل شرکت زغال سنگ البرز شرقی بر رفع مشکلات و نیازهای این شرکت بزرگ صنعتی و همچنین رفع موانع تولید تاکید کرد و در خصوص زمینه های رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه بحث و تبادل نظر شد.

وی ضمن ارائه عملکرد و اقدامات انجام شده توسط شرکت طی سالهای اخیر،  بازگشایی مسیر جاده تونل ۷ معدن تخت و دسترسی به ذخایر عظیم زغال سنگ را یکی از اهداف راهبردی شرکت اعلام کرد و گفت: در صورت تحقق این امر، علاوه بر رونق تولید، برای دو استان سمنان و گلستان اشتغالزایی قابل توجهی بوجود خواهد آمد.

براتی، سرمایه گذاری های کوچک و بزرگ جانبی در سطح دو استان و رونق و آبادانی منطقه را از تاثیرات مثبت این رخداد برشمرد و خواستار حمایت دکتر فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت در اخذ مجوزهای لازم برای این منظور شد.

مدیرعامل شرکت در پایان این نشست با توجه به اهمیت محیط زیست و لزوم محافظت و مراقبت از آن، پیشنهادات مناسبی را بعنوان تعهدات شرکت در راستای گسترش فعالیت ها مطرح نمود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز، ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل شرکت البرز شرقی در رفع مشکلات کارگری و دیگر اقدامات انجام شده، با تاکید بر لزوم تلاش مسئولان محلی برای تحقق عدالت گستری و پیشرفت در منطقه و همچنین رفع مشکلات این مجموعه قول های مساعدی دادند.

لازم به ذکر است: همزمان با سفر رییس جمهور و هیئت دولت، به استان سمنان، فاطمی امین وزیر صمت به شهرستان شاهرود سفر کرده و با مسئولان ، مقامات محلی ، سازمان ها و صنایع مختلف دیدارهای صمیمانه ای داشت.