امروز سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

دیدار مدیر عامل شرکت با اصحاب رسانه

به گزارش روابط‌عمومی شرکت معادن زغالسنگ البرز شرقی ، تعدادی از خبرنگاران شهرستان شاهرود با حضور‌ در‌ ستاد مرکزی طی نشستی با “دکتر سید احمد ابوالقاسمی فر” پیرامون مباحث مختلف این مجموعه دیدار و گفتگو نمودند.

در این نشست که ظهر سه شنبه ۱۷ مهر ماه ۱۴۰۳ در محل دفتر مدیر عامل شرکت برگزار شد ، دکتر ابوالقاسمی فر ضمن پاسخگویی به سوالات متعدد خبرنگاران ، بر تعامل و هم افزایی بیشتر با آنان تاکید کرد.

وی در ابتدای این نشست ضمن عرض خوشامدگویی به خبرنگاران ابراز داشت: با توجه به اینکه اطلاع رسانی و انتقال اطلاعات توسط رسانه ها صورت می پذیرد امیدواریم با همکاری های فی مابین زین پس شاهد انعکاس اخبار مثبت این شرکت باشیم.

مدیر عامل شرکت، افزایش تولید به همراه ایمنی را یکی از مهمترین اهداف این مجموعه برشمرد و گفت: پیشرفت و مانایی شرکت برای آینده گان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

دکتر ابوالقاسمی فر، از مجموعه البرز شرقی به عنوان یکی از افتخارات شهرستان و برندی شناخته شده در استان سمنان نام بردند که مردم بسیاری از برکات آن بهره مند هستند و قطعا مدیریت به همراه کلیه پرسنل ادامه دهنده مسیر رشد و شکوفایی این مجموعه بزرگ و ارزشمند خواهد بود.