امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

رکورد بی سابقه تولید شرکت زغالسنگ البرز شرقی در خردادماه ۱۴۰۱

پس از مدتهای متمادی، تلاشگران شرکت زغالسنگ البرز شرقی، از معادن تحت مالکیت ذوب آهن اصفهان، در خردادماه ۱۴۰۱، رکوردهای جدیدی در تولید کنسانتره کک به ثبت رساندند. این موفقیت که توسط کارکنان خدوم بخش معادن رقم زده شد، پاسخ شایسته آنان در مقابل تکریم و عنایت ویژه مدیریت عالی شرکت در طی ماههای اخیر بوده است.
گفتنی است شرکت در خردادماه سال جاری با تولید ۴۰ هزار و ۳۰۰ تن کک خام، موفق شد ۲۲ هزار و ۵۰۰ تن کنسانتره زغال سنگ کک شو را تولید کند. همچنین تولید ۲ هزار و ۵۰۰ تن زغال سنگ در یک شبانه روز، رکورد تولید روزانه این محصول را ارتقاء داده است.
با تغییر مدیریت شرکت و با وجود فشارهای اقتصادی و مشکلات مالی زیاد، تغییر در استراتژهای مدیریتی و اعطای تسهیلات رفاهی و اجتماعی، موجب بالا رفتن راندمان شرکت شده است. اقدامات این مدیر انقلابی و مردمی، در کنار تلاش های بی وقفه مدیران و کارکنان ستادی و تأکید بر تکریم و احترام متقابل در ایفای مسئولیتها، تولید و بازدهی شرکت را. دو چندان کرده است.
شایان ذکر است؛ کارکنان تلاشگر شرکت زغالسنگ البرز شرقی به عنوان یکی از واحدهای زیر مجموعه ذوب آهن اصفهان و از تأمین کنندگان کنسانتره زغالسنگ کک شو، در راستای رسیدن به اهداف این مجتمع بزرگ فولادی کشور و تأمین حداکثری زغال سنگ، از هیچ کوشش و تلاشی فرو گذار نکرده و برای افزایش تولید و ارائه محصول باکیفیت، برنامه های توسعه محور طراحی کرده است. از جمله گامهای مهم شرکت برای نیل به اهداف بلندمدت و برنامه ریزی دقیقتر، به روز رسانی تجهیزات شرکت است.
روابط عمومی شرکت، این موفقیت را به خانواده بزرگ شرکت زغالسنگ البرز شرقی و مجموعه وزین ذوب آهن اصفهان تبریک گفته و امیدوار است که جایگاه شرکت در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و نقش آفرینی در تولید ملی، هم راستا با منویات گرانسنگ رهبر معظم انقلاب، روز به روز متعالی و مستحکم تر شود.