امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مهندس قنبری سرپرست مدیر عامل شرکت زغالسنگ البرز شرقی شد.

از نشانه‏ های ایمان در وهله اول سپاسگزاری و شکر نسبت به خداوند است که مظهر لطف و بخشش بوده و با نعمتهای فراوان مخلوقاتش را به بندگی و اطاعت از خویش فرمان داده است و در مرتبه دوم تشکر از کسانی است که بازحمات خود موجب خیر و شادی و انگیزه کار و فعالیت می شوند. این وظیفه‏ ای است که مورد سفارش خدا و اولیاء دین است.

برهمین اساس برخود به عنوان روابط عمومی شرکت زغالسنگ البرز شرقی که دو سال افتخار همکاری در کنار مدیریت محترم آقای مهندس براتی داشتیم وظیفه دانستیم که از زحمات مدیریت بی نظیر و هوشمندانه ، مدبرانه و موفق ایشان و همینطور حسن سلوک و خلق و منش بزرگوارانه ایشان تقدیر و تشکر کنیم . و اکنون مفتخریم خیر مقدم عرض کنیم خدمت سرپرست مدیر عامل شرکت زغالسنگ البرز شرقی جناب آقای ” مهندس قنبری ” بزرگوار

روابط عمومی شرکت انتصاب شایسته و بجا جنابعالی که نشان از درایت، لیاقت وتوانمندی شما دارد را به سمت سرپرست مدیر عامل شرکت زغالسنگ البرز شرقی تبریک و خیر مقدم عرض می نماید .امید است با مدیریت حضرتعالی شرکت زغالسنگ البرز شرقی بیش از پیش در مسیر تعالی و پیشرفت قرار گرفته و با همدلی و همکاری مدیران و پرسنل زحمتکش معدن، موفق باشید.