امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

همدردی استاندار سمنان با خانواده جانباختگان حادثه معدن طزره

استاندار سمنان در پیامی جان باختن ۶ نفر از کارگران معدن زغال سنگ طرزه  را در حادثه انفجار تونل رزمجا تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
خبر تلخ و تاسف بار جانباختن شش تن از کارگران زحمتکش معدن ذغالسنگ البرز شرقی، در ایام اربعین حسینی، مرثیه‌ای است دردآور، از سخت کوشی مردمانی که پی لقمه‌ای حلال و زیستنی آبرومند، اما سخت بودند.
کارگران پر تلاش و صبوری که با همت شبانه روزی و تلاش در سخت‌ترین شرایط کاری زمینه توسعه و آبادانی این مرز و بوم را فراهم آورده و در واقعه‌ای هولناک از دلِ زمین بر اوج آسمان پرکشیدند.
اینجانب، ضایعه‌ی جانباختن شش معدنکار عزیز را در این حادثه‌ی دردناک به تمامی مردم شریف ایران اسلامی و بخصوص مردم سخت کوش و بزرگوار استان سمنان تسلیت و تعزیت عرض نموده و صمیمانه از تلاش شبانه روزی و بی وقفه‌ی تمامی نیرو‌های امدادی و تخصصی حاضر در این حادثه که بمنظور تلاش در جهت امداد رسانی این معدنکاران مظلوم و پرتلاش اعزام گردیده و در طی ساعات سخت جستجو، از هیچ تلاشی فروگذار ننمودند تشکر نموده، برای جانباختگان این حادثه هولناک آرزوی غفران الهی و علو درجات و بویژه برای خانواده‌ی داغدار این شش عزیز و سایر همکاران زحمتکش و سخت کوش شاغل در معادن استان سمنان صبر و اجر آرزو مندم.
امید که روح پاک جان باختگان این حادثه با سرور و سالار شهیدان مانوس و با رعایت کامل ضوابط و مقررات ایمنی و با در نظر گرفتن تمامی اقدامات حمایتی از کارگران محترم دیگر بار شاهد این حوادث دردناک نباشیم.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان