امروز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک مدیر عامل به مناسبت هفته کار و کارگر

«کارگر فعال و با نشاط، ثروت ملی ایجاد می­ کند و در نهایت زمینه ­ساز آبرو، اقتدار و استقلال کشور خواهد شد.» (رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ­الله خامنه ­ای)

یکی از عرصه­ های مهم و استراتژیک صنعت کشور، حوزه معادن است. بازوان توانمند کارگران معدن نه تنها به تولید مجموعه و محصول خود کمک می ­کنند، بلکه پیشران بسیاری از صنایع مهم و زیربنایی و در نهایت اقتصاد و توسعه کشورند.

زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارگران نوآور و خلاّق می­ تواند به بهبود محیط کار و ارتقاء سطح تولید کمک کند. بی‌شک توفیقات حاصله کنونی کشور در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی و صنعتی نتیجه مجاهدت‌های این قشر از جامعه در کنار سایر ارکان حاکمیت است. در این سال که مزیّن به «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌ آفرینی» است، چشم امید مدیران و برنامه ­ریزان کشور به توان فکری و عملی کارگران، کارآفرینان و دلسوزان کشور است؛ تا با خدمت خالصانه برای عزت و شرف این سرزمین حرکت کرده و خود نیز از برکات آن متنعم شوند.

اینجانب نقش کارکنان خدوم، بی­ ادعا و سخت­کوش معادن البرز شرقی، به­ عنوان شتاب­ دهندگان اقتصاد کشور را ارج می ­­نهم و امیدوارم با خلاقیت و تلاش خود همانند گذشته، در راه سربلندی شرکت و نیل به اهداف کلان آن تلاش و کوشش کنید. از خداوند متعال توفیق روز افزون شما عزیزان را در مسیر توسعه و پیشرفت شرکت و در نهایت ایران عزیز اسلامی مسئلت دارم. قدردان تلاش­های خالصانه شما هستم و برای آرامش، رفاه و بهبود وضع معیشت خانواده بزرگ البرز شرقی از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

بابک براتی

مدیر عامل شرکت زغالسنگ البرز شرقی