امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

خداحافظی مهندس شریف با خانواده بزرگ البرز شرقی

درپی نائل شدن مهندس شریف مدیرعامل سابق شرکت زغالسنگ البرز شرقی به افتخاربازنشستگی و تقدیر از زحمات ایشان در طول خدمت مراسمی روز یکشنبه ۲۴مرداد ماه ۱۴۰۰ در سالن آمفی تئاتر و با حضور معاونین، مدیران و دیگر همکاران برگزار شد.

مهندس شریف ضمن خداحافظی از تمامی همکاران و آرزوی توفیق برای آنها از کلیه عزیزان طلب حلالیت نمود و اظهار داشت: همکاری کلیه پرسنل در این ۵۰ ماهه نقش موثری در توسعه و اشتغال شرکت داشته است.

وی افزود: باید همانند گذشته با حفظ اشتغال و افزایش تولید به دنبال رشد روزافزون شرکت باشیم.

معاون معدنی و بهره برداری شرکت نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های مثمرثمر مهندس شریف در شرکت گفت: تجربه، توانمندی ، وظیفه شناسی و اخلاق مداری  از ویژگی های بارز ایشان است.

مهندس قنبری همچنین برای مهندس براتی که عهده دارمسئولیت مدیرعاملی مجموعه بزرگ البرز شرقی شدند آرزوی توفیق و پیروزی در کارها را نمود.

در پایان مدیران، کارشناسان و کارکنان شرکت با تقدیم هدایایی به رسم یادبود از زحمات و خدمات چندین ساله ی مهندس شریف قدردانی نمودند و دوران مدیریت ایشان را دورانی شکوفا و برگی زرین در تاریخ تولید شرکت توصیف کردند و از خداوند متعال برای ایشان عزت، سلامتی و موفقیتهای روزافزون را خواستار شدند.