امروز چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر سیداحمدابوالقاسمی فر، به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان

بسم رب الشهدا والصدیقین مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خبر شهادت روحانی جلیل‌القدر، مجاهد خستگی‌ناپذیر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله، دبیرکل مقاوم و نستوه حزب‌الله لبنان، قلب ملت‌های آزاده و مسلمان را به درد آورد و اندوهی بزرگ را بر دل‌های ما نهاد. شرکت معادن زغال سنگ البرزشرقی، این اقدام سفاکانه جنایتکاران صهیونی را محکوم نموده و بر این باور است شهادت رهبر مقاومت لبنان، این رژیم سفاک را به قعر جهنم خواهد فرستاد. ما بر این باوریم که؛ این خونهای پاک سبب بیداری و هوشیاری بیشتر مظلومان جهان می شود و در آینده ای نه چندان دور دامن آلوده بانیان، مسببان و مباشران این جنایات را خواهد گرفت.
عروج شخصیت باعظمت دنیای اسلام، رهبر و مدبر سیاسی حزب الله لبنان، سید مقاومت “شهید سید حسن نصرالله’ دبیر کل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت را به ساحت مقدس حضرت امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، رزمندگان جبهه مقاومت، تمامی آزادی خواهان جهان و خانواده بزرگ البرز شرقی تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای ایشان مغفرت و علو درجات مسئلت می‌نمایم.

سید احمد ابوالقاسمی فر
مدیر عامل شرکت معادن زغالسنگ البرز شرقی